Menu

  1. Dane adresowe
  2. Organy przedszkola
    1. Organy przedszkola
    2. Dyrektor
    3. Rada pedagogiczna
    4. Rada rodziców
  3. Pracownicy
    1. Pracownicy pedagogiczni
    2. Pracownicy administracji
    3. Pracownicy obsługi
  4. Zamówienia publiczne i przetargi
    1. sukcesywna dostawa art spożywczych 2017 rok
      1. przetarg żywienie 2017
    2. Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych 2018
      1. przetarg - art żywnościowe 2018
    3. Sukcesywna dostawa art spożywczych 2019
    4. Sukcesywna dostawa art spożywczych 2020
    5. Sukcesywna dostawa art spożywczych 2022
    6. Sukcesywna dostawa art spożywczych 2023
    7. Przetarg ponowny - Sukcesywna dostawa art. żywnościowych dla PP3 2023
    8. Plan zamówień 2023
    9. Sukcesywna dostawa art. żywnościowych dla PP3 2024
    10. Plan zamówień na rok 2024
    11. Sukcesywna dostawa art. żywnościowych dla PP3 2025
    12. Plany zamówień
      1. Plan zamówień 2025
  5. SERWIS
    1. Redakcja
    2. Wyszukiwarka
    3. Instrukcja obsługi serwisu
    4. Rejestr zmian
    5. Polityka plików cookie
  6. Oferty pracy
    1. oferta pracy
  7. Informacje ogólne
    1. Dane adresowe
    2. Statut
    3. Regulamin przedszkola
    4. Kadra pedagogiczna
    5. Regulamin organizacyjny
  8. Ochrona danych osobowych
    1. Klauzula informacyjna
  9. Deklaracja dostępności
    1. Deklaracja dostępności
    2. Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego
  10. Udostępnianie informacji publicznej
    1. Udostępnianie informacji publicznej
  11. Sprawozdania finansowe
    1. Sprawozdania finansowe

Instrukcja korzystania ze strony BIP

Podstawowe elementy strony:

- Menu główne (z lewej strony strony) zawierające linki do najważniejszych podstron. W tym menu znajduje się podmenu Serwis. To podmenu składa się z elementów:

  1. Redakcja - informacje o redaktorach strony wraz z danymi kontaktowymi
  2. Wyszukiwarka - Wyszukuje żądaną frazę w tytułach i treści artykułów oraz
  3. Instrukcja obsługi strony - informacje o elementach strony itd
  4. Rejestr zmian - rejestr wszystkich zmian, jakie miały miejsce na stronie

- Treść strony. W tej części będzie się pokazywać właściwa treść strony (artykuły, wyszukiwarka, rejestr zmian itd.)

Artykuły

Każda podstrona składa się z podstawowych elementów (opisanych na początku), paska nawigacyjnego (na górze artykułu), artykułu oraz informacji o artykule (data, dane osób tworzących, udostępniających oraz aktualizujących informację zawartą w artykule oraz rejestr zmian artykułu).

Wyszukiwarka

Strona wyszukiwarki zawiera podstawowe elementy (opisane na początku), pasek nawigacyjny (na górze wyszukiwarki) oraz formularza wyszukującego żądaną frazę.

Formularz wyszukujący składa się z pola w które należy wpisać szukaną frazę oraz przycisku rozpoczynającego wyszukiwanie.

Znalezione wyniki pokażą się pod formularzem wyszukiwania.

Jeżeli wyników jest więcej niż 20, to nad wynikami i pod wynikami pokażą się linki do kolejnych stron z wynikami.

Rejestr zmian

Strona z rejestrem zmian zawiera podstawowe elementy (opisane powyżej), pasek nawigacyjny (na górze wyszukiwarki) oraz formularza wyszukującego zmiany po dacie (od - do).

Formularz wyszukujący zmiany składa się z pól w które należy wpisać zakres dat oraz przycisku rozpoczynającego wyszukiwanie.

Znalezione wyniki pokażą się pod formularzem wyszukiwania.

Jeżeli wyników jest więcej niż 20, to nad wynikami i pod wynikami pokażą się linki do kolejnych stron z wynikami.

Pokaż informacje o artykule
Loading ....
Przedszkole publiczne nr 3 "SŁONECZNA KRAINA"
Biuletyn Informacji Publicznej
przedszkola publicznego nr 3 "SŁONECZNA
KRAINA" w Nowym Dworze Mazowieckim
został stworzony w celu powszechnego
udostępniania informacji publicznej w postaci
elektronicznej
ul. Bohaterów Modlina 26
05-100 Nowy Dwór Mazowiecki
tel/fax: (22) 775-35-44
e-mail: sekretariat@pp3.nowydwormaz.pl

Instrukcja korzystania ze strony BIP

Podstawowe elementy strony:

- Menu główne (z lewej strony strony) zawierające linki do najważniejszych podstron. W tym menu znajduje się podmenu Serwis. To podmenu składa się z elementów:

  1. Redakcja - informacje o redaktorach strony wraz z danymi kontaktowymi
  2. Wyszukiwarka - Wyszukuje żądaną frazę w tytułach i treści artykułów oraz
  3. Instrukcja obsługi strony - informacje o elementach strony itd
  4. Rejestr zmian - rejestr wszystkich zmian, jakie miały miejsce na stronie

- Treść strony. W tej części będzie się pokazywać właściwa treść strony (artykuły, wyszukiwarka, rejestr zmian itd.)

Artykuły

Każda podstrona składa się z podstawowych elementów (opisanych na początku), paska nawigacyjnego (na górze artykułu), artykułu oraz informacji o artykule (data, dane osób tworzących, udostępniających oraz aktualizujących informację zawartą w artykule oraz rejestr zmian artykułu).

Wyszukiwarka

Strona wyszukiwarki zawiera podstawowe elementy (opisane na początku), pasek nawigacyjny (na górze wyszukiwarki) oraz formularza wyszukującego żądaną frazę.

Formularz wyszukujący składa się z pola w które należy wpisać szukaną frazę oraz przycisku rozpoczynającego wyszukiwanie.

Znalezione wyniki pokażą się pod formularzem wyszukiwania.

Jeżeli wyników jest więcej niż 20, to nad wynikami i pod wynikami pokażą się linki do kolejnych stron z wynikami.

Rejestr zmian

Strona z rejestrem zmian zawiera podstawowe elementy (opisane powyżej), pasek nawigacyjny (na górze wyszukiwarki) oraz formularza wyszukującego zmiany po dacie (od - do).

Formularz wyszukujący zmiany składa się z pól w które należy wpisać zakres dat oraz przycisku rozpoczynającego wyszukiwanie.

Znalezione wyniki pokażą się pod formularzem wyszukiwania.

Jeżeli wyników jest więcej niż 20, to nad wynikami i pod wynikami pokażą się linki do kolejnych stron z wynikami.

Pokaż informacje o artykule
Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się o celach i zasadach ich wykorzystywania.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z ustawieniami swojej przeglądarki.wiem, zamknij