Loading ....
Przedszkole publiczne nr 3 "SŁONECZNA KRAINA"
Biuletyn Informacji Publicznej
przedszkola publicznego nr 3 "SŁONECZNA
KRAINA" w Nowym Dworze Mazowieckim
został stworzony w celu powszechnego
udostępniania informacji publicznej w postaci
elektronicznej
ul. Bohaterów Modlina 26
05-100 Nowy Dwór Mazowiecki
tel/fax: (22) 775-35-44
e-mail: sekretariat@pp3.nowydwormaz.pl

Przedszkole zatrudnia pracowników administracyjnych:

- specjalista do spraw administracyjnych,

- intendent , lub starszy intendent przedszkola.

Do zadań specjalisty do spraw administracyjnych należy:

  • załatwianie wszelkich spraw organizacyjnych, administracyjnych i gospodarczych przedszkola zleconych przez dyrektora,

  • przyjmowanie na bieżąco wszelkich opłat za przedszkole, wypłat pracownikom i prowadzenie pełnej dokumentacji z tym związanej,

  • prowadzenie dokumentacji finansowej, księgowej placówki,

  • przyjmowanie poczty i prowadzenie księgi korespondencji,

  • wydawanie i przyjmowanie „Kart zgłoszenia dziecka do przedszkola” ,

  • rozliczanie czasu pracy dozorców nocnych i wykazywanie godzin ponadwymiarowych, nadliczbowych oraz premii w uzgodnieniu z dyrektorem przedszkola ,

  • ewidencjonowanie frekwencji i zwolnień lekarskich pracowników,

  • załatwianie spraw socjalnych pracowników,

  • sprawowanie kontroli wewnętrznej w zakresie ustalonym przez dyrektora,

  • nadzorowanie przestrzegania przepisów BHP,

  • obsługa kserokopiarki, komputera, drukarki oraz załatwianie spraw związanych z utrzymaniem w stanie używalności tych urządzeń,

  • wykonywanie innych czynności zleconych przez dyrektora przedszkola, wynikających z organizacji pracy w placówce.

Do zadań intendenta należy:

  • zaopatrywanie przedszkola w żywność, środki czystości, pomoce dydaktyczne i sprzęt,

  • sporządzanie dekadowych jadłospisów zgodnie z normami żywieniowymi ustalonymi przez Ministerstwo Zdrowia w uzgodnieniu z kucharką i przedkładanie ich dyrektorowi przedszkola do zatwierdzenia,

  • nadzorowanie sporządzania posiłków i przydzielania porcji żywnościowych dzieciom i personelowi,

  • dbanie o jakościowe i racjonalne żywienie dzieci, zgodne z ustaloną stawką żywieniową,

  • bieżące sporządzanie codziennych raportów żywieniowych i ich miesięcznych zestawień,

  • prowadzenie magazynu i dokumentacji magazynowej zgodnie z obowiązującymi przepisami,

  • nadzorowanie w zakresie pobierania i przechowywania próbek żywieniowych zgodnie z wymogami i przepisami sanitarnymi,

  • nadzorowanie racjonalnego wykorzystania środków czystości naczyń, materiałów, urządzeń i sprzętu gospodarczego,

  • załatwianie spraw związanych z utrzymaniem w stanie używalności pomieszczeń i sprzętu przedszkola (pilnowanie terminów przeglądów i konserwacji, zgłaszanie awarii),

  • zaopatrywanie pracowników przedszkola w sprzęt i odzież roboczą zgodnie z przepisami oraz prowadzenie dokumentacji z tym związanej,

  • sprawowanie kontroli wewnętrznej w zakresie ustalonym przez dyrektora przedszkola,

  • wykonywanie innych czynności zleconych przez dyrektora przedszkola, wynikających z organizacji pracy w palcówce.

Pracownik administracyjny przedszkola odpowiada za bieżące zabezpieczenie budynku i majątku przedszkola, sprawność urządzeń przeciwpożarowych i przeciw odgromowych, zabezpieczenie pieczęci ,dokumentów i gotówki oraz oszczędność materiałów i energii, a także za poziom i atmosferę pracy pracowników obsługi i uprzejmą obsługę interesantów.

Za starty w majątku wynikające z zaniedbania obowiązków służbowych pracownik administracyjny odpowiada służbowo, cywilnie lub karnie .Przydziału szczegółowych zadań i odpowiedzialności pracownikom administracyjnym dokonuje dyrektor przedszkola w zakresie czynności . 

Pokaż informacje o artykule